Instagram


Facebook

Förenklad kommunikation med kundportalen Min Betong


2020-01-23

Med den nya appen Min Betong får kunderna push-notiser när betongbilen lämnar fabriken för leverans. När betongen sedan levereras hanteras följesedlarna helt digitalt och kan sedan hämtas för nedladdning i kundportalen.
Bild: Thomas Betong
Med den nya appen Min Betong får kunderna push-notiser när betongbilen lämnar fabriken för leverans. När betongen sedan levereras hanteras följesedlarna helt digitalt och kan sedan hämtas för nedladdning i kundportalen.

Thomas Betong erbjuder alla kunder tjänsten Min Betong som är en kundportal för att underlätta och effektivisera hanteringen av betongleveranser. Med digitala följesedlar, beställningar, arbetsplatser och fakturor får kunden en enkel överblick över sitt byggprojekt. Något som spar både tid och pengar för kunderna. Man kan kostnadsfritt ansluta sig till tjänsten och som kund får man tillgång till information kring leveranser samt ladda ned digitala följesedlar.

Betaltjänsten ger utökade möjligheter att hantera beställningar, arbetsplatser och fakturor. Via push-notiser i mobilen kan man också direkt få information om när nästa betongleverans är på väg vilket underlättar planering och hantering av arbetsflödet på byggarbetsplatsen.

– Att snabbt få rätt information om förväntade eller utförda leveranser via en kundportal ger en ökad trygghet för kunden. Efterfrågan på digitala tjänster växer och att vi ser stora vinster med att säkerställa att all viktig information finns tillgänglig för våra kunder. Det minskar risken för eventuella avbrott eller missförstånd och vi får nöjdare kunder, säger Joakim Bjelkstam, affärsområdeschef Betong på Thomas Betong AB.


Thomas i framkant med digitaliserade tjänster
Thomas Betong är Specialisterna på betong och i en koncern med hög ambitionsnivå som internationellt ligger i framkant gällande digitaliserade processer och tjänster i byggmaterialbranschen. Kundportalen Min Betong är en viktig del för att förverkliga företagets vision om att alltid vara nära kunden och samtidigt bidra till ett hållbarare samhällsbyggande.


Källa: Thomas Betong


Tipsa en vn Skriv ut




Mest lästa











lillevrå

L5navigation

Onninen

Allu

modul-system

Byggval






Industrinät
Unica Media AB © 2018
Org.nr 556961-2624
Unica Media AB
Hammarby Fabriksväg 23
120 30 Stockholm
Kontakt
info(at)unicamedia.se
Annonsering
annons(at)unicamedia.se