Förenklad kommunikation med kundportalen Min Betong
Betaltjänsten ger utökade möjligheter att hantera beställningar, arbetsplatser och fakturor. Via push-notiser i mobilen kan man också direkt få information om när nästa betongleverans är på väg vilket underlättar planering och hantering av arbetsflödet på byggarbetsplatsen.
– Att snabbt få rätt information om förväntade eller utförda leveranser via en kundportal ger en ökad trygghet för kunden. Efterfrågan på digitala tjänster växer och att vi ser stora vinster med att säkerställa att all viktig information finns tillgänglig för våra kunder. Det minskar risken för eventuella avbrott eller missförstånd och vi får nöjdare kunder, säger Joakim Bjelkstam, affärsområdeschef Betong på Thomas Betong AB.
Thomas i framkant med digitaliserade tjänster
Thomas Betong är Specialisterna på betong och i en koncern med hög ambitionsnivå som internationellt ligger i framkant gällande digitaliserade processer och tjänster i byggmaterialbranschen. Kundportalen Min Betong är en viktig del för att förverkliga företagets vision om att alltid vara nära kunden och samtidigt bidra till ett hållbarare samhällsbyggande.
Källa: Thomas Betong